
Довжина метатегу description — має бути в межах від 160 до 290 символів. В середньому — 160 – 180 знаків без пробілів. Він має бути унікальним для кожної сторінки і максимально розкривати її зміст двома стислими змістовними реченнями. На початку description прописуються пріорітетні ключові слова, ближче до кінця – другорядні.
Мета-тег description — короткий, але дуже важливий опис конкретної веб-сторінки. Користувач бачить “дескріпшн” у сніпеті – стислому інформаційному блоці, що описує дану веб-сторінку у видачі пошукової системи. На самій сторінці сайту мета-опис не видно.

Як виглядає description в Google
Можна стверджувати, що цей мета тег має значний вплив на користувача під час прийняття рішення — перейти за посиланням на дану сторінку чи проігнорувати її та продовжити пошук.
Тож не варто недбало ставитись до його написання. Всі деталі важливі: довжина, форма, зміст.
Метатег в html-коді сторінки
Googlebot зчитує опис з html-версії сторінки. Для цього всередині тегу <head> має бути розміщений відповідний мета-тег за шаблоном:
<meta name=”description“ content=”текст дескрипшену“/>
Приклад з коду реальної сторінки:
Місце description в сніпеті різних пошукових систем
Google та Yandex по-різному формують сніппет. Яндекс автоматично витягає зі зімсту сторінки шматок тексту розміром до 240 знаків з пробілами, де є відповідні ключові фрази, але може скористатись і даними з метатегу.

Як виглядає сніпет в Яндексі
Google в першу чергу візьме для сніпету саме description, а вже якщо робот вважатиме мета-опис недостатньо релевантним, тоді підтягне відрізок тексту зі сторінки. Виходить, що для просування в Google дескріпшн є більш важливим.
Довжина Description: тенденції сьогодення
Довжина мета-тегів останніми роками трохи зросла. Лише кілька додаткових слів дають можливість більш інформативно і повно описати зміст сторінки.
Довжина Description різна для Google і Yandex.
В Яндексі він має бути 140 символів без пробілів, або 160 з пробілами.
Google сьогодні дозволяє довжину мета-опису 250-275 символів і розміщує їх у трьох рядках. Але може і обрізати його, залишивши у видачі лише два рядки і лише 150 – 160 знаків.

Як виглядає сніппет в мобільній версії Google
Висновок – довжина description має бути в середньому 160-180 символів, максимум – 290.
Рекомендації з написання Description
Що саме поставити в опис?
Високочастотна ключова фраза має бути на початку. Ще ключові слова розмістити ближче до кінця. Опис детальний, конкретний, максимально точний. Краще у двох реченнях. Мотивуючий заклик перейти на сторінку доцільний в кінці тегу. Бажано “зачепити” клієнта, згадавши про акції, знижки, привабливі ціни, тощо.
Що не варто включати?
Уникайте багаторазового повторення ключових слів, пошукова система вважатиме це спамом. І буде підтягувати зі сторінки більш придатний текст сама.
Не треба “води” – пустопорожніх слів ні про що.
Не пишіть одразу кілька телефонів, адресу – забагато контактних даних. Одного номеру телефона – цілком достатньо.
Унікальність метатегу є обов’язковою для кожної окремої сторінки. І не дублюйте текст title в description. Він має доповнювати тайтл, глибше розкривати його і давати більше змістовної інформації, мотивуючи користувача одразу перейти за посиланням на сторінку.
Читайте також: Довжина title та його зміст – роль в SEO-оптимізації
Підсумок:
На скільки вдало сформований сніпет (і description як його складова) покаже індекс CTR (click through rate) – співвідношення кліки/перегляди, помножене на 100. Саме на CTR мета-опис впливає напряму.
One Response
[…] title і description, заголовки, ключові слова і фрази – та частина […]